دانشگاه جامع علمی ­کاربردی با هدف تداعی­ شنیداری رسالت‌ و ماموریت‌های محوله در حوزه اشتغال مولد و توسعه فرهنگ مهارت­ آموزی، در نظر دارد شعار خود را هم­راستا با عناصر هویت بصری طراحی نماید.

لذا از کلیه دانشجویان ، مدرسان ، همکاران دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور و عموم علاقمندان دعوت می‌نماید تا در انتخاب برترین شعار برای معرفی اهداف دانشگاه مشارکت نمایند.

در ارسال شعارهای پیشنهادی ضمن توجه به ویژگی‌های عمومی شامل اختصار، شیوایی و آهنگینی، به یاد ماندن و قابلیت انتقال آسان به عموم مخاطبان؛ ملاحظاتی از جمله تناسب با رسالت­ دانشگاه جامع علمی­ کاربردی، انحصاری بودن ، متفاوت بودن با شعار سایر دانشگاههای داخلی و خارجی و حفظ محتوا در زمان ترجمه برای محیط­ های بین­ المللی ، حائز اهمیت است.

علاقمندان برای ارائه پیشنهاد و مشارکت در این فراخوان می‌توانند تا تاریخ 18 خردادماه سالجاری مطابق اطلاعات درخواستی در لینک ذیل ، نسبت به ارسال پیشنهادات اقدام نمایند.

لازم به ذکر است شعار پیشنهادی حداکثر دارای 8 کلمه بوده و هر فرد شرکت‌کننده می‌تواند تا 3 شعار را پیشنهاد نماید. به 3 شعار برگزیده ، هدایایی ویژه ، اعطا می شود.

https://b2n.ir/uast.shoar