زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون‌ استخدامی شرکت خدمات  فنی و مهندسی برق و صنعت رایان سال 1400 مي‌رساند آزمون مذکور  روز جمعه 2 مهر 1400 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌  از روز سه شنبه مورخ 1400/06/30 لغايت روز پنج شنبه مورخ  1400/07/01 براي مشاهده و پرينت بر روي وب سایت دانشگاه به نشانی  www.birjand1-uast.ac.ir قرار خواهد گرفت.

نحوه پرينت کارت ورود به جلسه:

متقاضیان‌ شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رساني مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن کد ملی(کد ملی به صورت لاتین وارد شود)، کارت ورود به جلسه خود رو دریافت نمایند.

نکات مهم نحوه شرکت در آزمون:

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت ورود به جلسه ، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس­ دار الزامي است.

2- درب حوزه امتحاني رأس‌ ساعت‌ 9:30 (نه و سی) صبح بسته خواهد شد و شروع فرآيند برگزاري آزمون راس‌ ساعت‌ 10:00(ده صبح ) آغاز مي­گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب حوزه امتحاني ممانعت بعمل خواهد آمد.

3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون،  لازم است اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس­دار، یک مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاكن  و همچنين ماسک به همراه داشته‌ باشد.

4- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، هرگونه دستگاه ارتباطي (از قبيل پيجر، تلفن همراه حتی بصورت خاموش، تبلت، قلم نوري، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، کیف، جزوه، كتاب، ماشين حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداری نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند:

1-4- به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با متقاضیان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم رفتار خواهد شد.

2-4- درصورت همراه داشتن وسايل ذكر شده و تحويل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسايل، حوزه برگزاري هيچ گونه مسئوليتي در قبال آن نخواهد داشت.

3-4- تأکید می شود همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله ­گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه­های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه­هاي برگزاري آزمون، انتظار می­ رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود و سایر متقاضیان  آن را رعایت کنید.

زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 9:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

از تردد بی­ مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

از تماس دست­ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

درصورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.

به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش­کرده و به آن عمل کنید.

سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي­شود نظير صندلی­ها، دستگيره درب­­ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

 تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند،  این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها  بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روزسه شنبه مورخ 1400/06/30لغایت چهارشنبه مورخ  1400/06/31 فرم خوداظهاری را تکمیل نمایند. متقاضیاني كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعمل‌هاي وزارت بهداشت، محل آزمون آنها به صورت جدا از سایر متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد.