✍️ اطلاعیه و نکات مهم شرکت در امتحانات آنلاین سامانه ویانا ترم مهر 1400

✅ دانشجویان گرامی ضمن آرزوی سلامتی و‌ موفقیت در کلیه آزمون های خود، به منظور آگاهی از شرایط آزمون نیمسال جاری موارد زیر را مطالعه نمایید؛

✅ آزمون های دروس نظری (به غیر از دروس آزمون متمرکز) نیمسال جاری در سامانه به نشانی http://kjuast.viannacloud.ir برگزار می شود.

(دستورالعمل آزمون متمرکز و همچنین سامانه آزمون متمرکز متعاقبا اعلام می گردد)

✅ حداقل ۷۲ ساعت قبل از امتحان از صحیح بودن نام کاربری و رمز عبور و ورود به سامانه ویانا اطمینان حاصل نمایید.

✅ توجه نمایید، آزمون راس ساعت به صورت اتوماتیک فعال می گردد. درصورتیکه قبل از ساعت شروع آزمون وارد سامانه شده اید، در ساعت آزمون با “رفرش کردن صفحه” آزمون برای شما نمایش داده خواهد شد.

✅ توجه نمایید، آماده نمودن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم جهت ورود به آزمون شامل کامپیوتر یا لپ تاپ یا تبلت و یا گوشی همراه با دسترسی به اینترنت پایدار و نرم افزارهای مورد نیاز الزامی و به عهده شخص دانشجو می باشد.

✅دانشجویان می توانند تا حداکثر ۱۰ دقیقه بعد از شروع آزمون وارد آزمون درس خود شوند. بدیهی است پس از زمان تعیین شده فوق تحت هیچ عنوان امکان ورود به آزمون وجود ندارد.

✅ دقت نمایید در صورتی که امکان بازگشت به سوال قبلی برای دانشجویان فعال نباشد، دانشجویان درصورت کلیک برروی ثبت پاسخ امکان بازگشت به سوال قبلی را نخواهند داشت. ولی درصورت عدم درج پاسخ و رد کردن سوال نیز، امکان بازگشت به سوال قبلی وجود خواهد داشت.

⛔ امکان ارسال پاسخ دانشجو در هر زمان و با هر روشی غیر از سامانه ویانا برای مرکز و دانشجو ممنوع است.

✅ در صورتیکه در چند مرکز مهمان می باشید، پیش از آزمون، سامانه آزمون مرکزی که در آن مهمان هستید را دریافت نمایید.
سامانه امتحانات مجازی مرکز بیرجند ۱ سامانه ویانا (همان سامانه کلاس ها) به نشانی http://kjuast.viannacloud.ir می باشد.

✅ با توجه به شلوغ بودن خطوط ارتباطی مرکز در ایام آزمون، تاکید می گردد حتما پیش از آزمون از صحت تجهیزات و نام کاربری و رمز عبود خود اطمینان حاصل نموده در صورت بروز مشکل لحظه ای، حتما از طریق تماس با داخلی ۱۰۳-۱۰۵-۱۰۹ مرکز جهت رفع مشکل اقدام نمایید
✅ در صورت وقوع هرگونه مشکل فنی، با مستندات ظرف ۲۴ ساعت مراجعه و موضوع را مطرح نمائید. بدیهی است هرگونه تصمیم در این خصوص به عهده شورای آموزشی مرکز می باشد. ♾ موفق باشید.